tamamdedimyaa mama sandalyesi ikea çok memnunum diğerleri çok kaba ve aşırı yer kaplıyor birde ayaklık aldım mis gibi ayağını oraya koyuyor oioi hiç memnun kalmadım kokuyor ve gereksiz pahalı alacaksan 1 tane tüm şekilde 3’lü bölmeli tabağı biraz iyi alıştırma bardağı daha kullanmazsınız, tabi birde suluk lazım olcak munchkin çok memnunum sıfır akıntı direkte poşetli soluktan başladım kaşık oioi aldım ama ondanda memnun kalmadım e bebek markası. Kaşıklar var onlar çok kullanışlı bir tane güzel yemek termosu alın, cam rende çok işinize yarar, birde buharda pişirme aparatı lazım oluyor önlük olarak şimdi oioi kullanıyorum memnunum ama ilk blw yaptığım için trendyoldan lulunun renklerinden uzun kollu mama önlüğü almıştım, yoğurt makinası birde