Merhaba kızlar. Doktor önerisiyle tadıma başlayacağız bu ay. Yani bir çok ürüne baktım ama kafam karıştı. Bu mama tabağı, alıştırma bardağı ne almalıyım? Bir de mama sandalyesi olarak Prego marka düşünüyorum ama kullanan memnun kalan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.