KahveliVera benim 13 yıl oldu ehliyet alalı ama hiç pratik yapmaya yapmaya öğrenemedim tabi🙄 direksiyon dersi almayı düşünüyorum yakın zamanda. Açıkcası ben Manuel vitesten korktuğum için üstüne düşmedim yoksa çoktan öğrenmiştim. O korkumu yendim nasipse direksiyon dersi almak istiyorum. Bizim zamanımızda çıkmış sorulara bakıyoduk yeterli oluyodu o kadar genelde benzeri çıkıyodu. Şimdi nasıl hiç bilmiyorum. Derslere girmemiz mecburi değildi ben de o zamanlar üniversitedeydim ders saatleri uyusmadığı için çoğu zaman derse gidemiyodum kitaptan çalışıyordum. Sağlık raporunu da sağlık ocağından alıyorsunuz