@“KahveliVera”#
Kursun derslerine katılabilirsen katıl,katılamazsan da youtube da ebru hoca ve cenk hoca var ben onları izledim sınava 2 gün kala 86 aldım derslere gidememiştim bebişten dolayı. Hiç stres yapma çok güzel oluyor yazılıyı geçince kursta araba derslerine geçtiğinde anlıyorsun .iyi ki yazılmışım dedim hep erteliyordum. Dün arabada son dersime gittim pazar günü sınava giricem hayırlısıyla alırız inşallah😊