KahveliVera Bence sözlüden ziyade uygulama sınavı önemli. Sözlüyü zaten kafana takma kurstan kitap veriyorlar zaten biraz bakarsan geçersin. Yanlış olmasın 90 veya 92yle geçmiştim ama uygulama da kaldım mesela 2. Sınavda geçtim. Zaten hocalar gösteriyor ama asla stres yapma bence