Mervecnr merhaba geçmiş olsun bizde Yarın olcaz. Sağ hidrosel, sol inmemiş testis ve Sünnet. Ameliyat sonrası bez nasıl bağlıyorsunuz. Ben Pet bardak koymayı düşünüyorum ama testislere değer mi nasıl olur bilemedim.
Bide bazı hastaneler yapıştırma bazıları dikişli yapıyormuş. Sizinki dikişli mi?
Uyuması nasıl oluyor benim bebeğim 21 aylık ve çok yüz üstü yatar. Onu nasıl tutacağım bu süreçte inanın bilmiyorum.