sezginshome ya evet bizimde çıkmamıştı doktor eliyle çekti aldı ama canı acımıştı. Üstü deri kalıntısı oluyor. Bizim bildiğimiz kabuklanma gibi olmuyor hala daha vardı ıslak mendille siliyodum ama dr ona kabuk diyor. Yapışıp kalmaz kontrolde çıkartırlar illa ki. Bizim ki işte çok kakalı bebek olduğu için zor oldu. Çok geçmiş olsun tekrardan.