Ddmdd merhabalar ameliyatımızı olduk. Şuan kontrol için gelmişken buraya da yazıyım dedim. Çok şükür korktuğum kadar geçmedi. Sabah 5.45’te mama verdim. 06.30 da emzirdim. Sabah 7 den sonra yeme işi bitiyor. 12’de ameliyata alındı. Genelde uyukladı öyle çok açlık krizi yaşamadık. Acıkınca serum takıyolar zaten. Ameliyat sonrası da 2 daha saat beslenme yok. Ameliyathaneye kadar kucağınızda götürebiliyorsunuz. Tam içeri girmede sedasyon veriyolar damar yolundan uykuya geçiyo. Çıktığında da anestezi etkisiyle sersem gibi oluyor ama yine uyuklayarak geçirdi çok şükür. Normalde ilk 2 saat en zoru demişti doktoru. Bakım biraz zor sünnette oldu. Sorularınız varsa cevaplarım