Benim oğlumunda sol yumurtalı inmemisti ilk doktor kontrolünde öğrenmiştik biz bir yaşına kadar inmesini bekledik ama inmedi üç doz hormon iğnesi kullandık ama yine inemdi ve 15 aylıkken ameliyat oldu hatta sünnetini de oldu aynı ameliyatta bir saatte çıktı hiç bir sorun yaşamadık tek sıkıntı uzun süre aç kaldigi için biraz huzursuzlanmisti sonrasinda da her bezini açınca kremini sürdüm surubunu verdim bir haftaya hiç bir şeyi kalmadı şu an 3,5 yaşında çok şükür hiç bir sıkıntı kalmadı