Kelle0109pdk Hep_mi_uykusuz birde rojava da da aynı katliam vsr neden bunu da gündeme getirmiyorlar Kürt diye ses çıkarmıyorlar her Kürt terörist depil pkk degil orada da çocuklar kadınlar babalar katlediliyor yeter artık bizim çocuklarımızın geleceği nasıl olacak beynim duruyor
Hep_mi_uykusuz Kelle0109pdk Rojovadan haberimiz yok haber olmadiktan sonra vahiy mi insin nasil bilelim Kurt turk arap yok cocuklarin öldüğü hic bir dava hakli degildi
Deletedmom_110 Kelle0109pdk ya bu ısın Türk kürdüüü arabııı Çerkez’i yok bebeklerin çocukların kadınların suçu ne Allah aşkına hangi kafa yaşanıyor ulan PKK çocuğu bebeği bile olsa yapılır mı bu katliammmmm Allahım ben asla tastiklemiyorum kahrolsun böyleleri elimiz kolumuz bağlı ülke büyüklerinde iş yok ya müslümanslr nerdesiniz diyor o çocuklar o bebekler Allahım yüreğimiz parçalanıyor keşke keşke elimden bişi gelse yapsam.
Biricik_11 Kelle0109pdk Evet malasef orda da yılardır çocukar katlediliyor. Ama gündeme bile gelmediği için kimsenin haberi bile olmuyor. Allah bu zulmü çocuklara masum ınsanlara yaşatanları kahr etsin inşallah
Kelle0109pdk Arenilay- bende yeni öğrendim Kürtlermiş dogu tarafindaymıs bende doguluyum hatta kürtüm ama yeni ogrendim rojavayı
Arenilay- Kelle0109pdk burayı kimse savunmaz bacım bizide ilgilendiren birşey yok sınırlarımız içindekilerde gayet güvende rahatca yaşıyorlar kıyım katliam gören yok diğerleride bizi bağlamaz
Katun Kelle0109pdk İyi bunlarıda öğrenin o zaman. Bir şey hakkın da bilginiz yoksa fikrinizde olmasın. Provakasyon olur bu
Hep_mi_uykusuz Biumuttt Lincleyen linclesin bu insanlik disi hayvanlar bile yapmaz bunu Daha 5 gunluk bebeklerden kucucuk cocuklardan ne istediler ha lincleyenler de onlardandir de gecerim
tekbasimabakiyorum EmirMom bence iş artık Arap sevicilikten çıktı ya. Kim olsa içi yanar, tepki gösterir. Keşke aynı tepki Uygur Türkleri için de gelseydi. Orada da bir sürü çocuk katledildi, ne forumda ne sosyal medyada böyle tepki oluşmadı. Bir de kendi ırkımız…
Hep_mi_uykusuz tekbasimabakiyorum Keşke dunyada hic boyle seyler yasanmasa nolurdu huzur icinde yasayip olup gitseydk bi avuc toprak icin petrol icin veya bi suru sebep icin yakmadik can birakmadilar Allahim iki cihanda da yuzlerino guldurmesin Eski bir israil askerinin videosunu izledim diyorki iyi degilim oldurdigim insanlar her gece ruyama giriyor beni neden oldrudun diyor hesap soruyor diye Rabbim kendi tuzaklarini kendilerini dusursun
EmirMom tekbasimabakiyorum Ben kendi ırkımıda çok seviyorum iyikide türküm Ve Uygur türkleri içinde ordaki zulüm içinde pek çok hatim indirildi dualar edildi kendimce ben sessiz kalmadım duamı ettim Ama şunu görüyorum sırf Arap diye sırf müslüman diye bazı insanlar resmen üzülmüyor ve bu çok acı Ben kendim Filistin için post açtım bana direkt başka savaşlarda da böyle uzuldun mü sırf müslümanlar diye üzülüyorsun diyenler oldu Zaten İslam öyle güzel bir dinki ayrım yapmıyor o müslüman değil ama zulüm görüyor onu görmemezlikten gel demiyor aksine zulüm görenin yanında ol diyor Ve evet bizim araplara sevgimiz peygamber efendimiz sav dan geliyor çok şükür Keşke herkesin birbirine saygısı olsa direkt Arap sevici damgası vurulmasa
-Eraymoms- Hep_mi_uykusuz Allah saldıranların hepsinin belasini versin inşallah hiç gün yuzu görmesinler o çocukların ahi iki tarafta da yakalarında olsun
leopar Arenilay- Filistin sınırlarınızın içinde mi ? Yapmayın bunu orda araştırıp Kürdistan yazıyor diye ayrım yapmayın onlarda çocuk anne baba 👍
aura_meselesi_bu_sekerim Konudan bağımsız bise sorcam Azerbaycan neden İsrail’e destek olmuş ? Yani bizim kardeş ülkemiz dediğimiz yerdi o
biroglanannesii1 aura_meselesi_bu_sekerim Çünkü Filistin Ermenistan destekçisiydi o yüzden Filistinli desteklemiyorlar
Fresh10 aura_meselesi_bu_sekerim Azerbaycan ve Ermenistan savaşında Filistin Ermenistana destek vermisti onun içindir ama yinede Azerbaycana yakışmadı tabiki soykırım yapana destek vermek
Nurxxx aura_meselesi_bu_sekerim yok artik gerçekten israili mi desteklemiş haberim yoktu şok oldum yapılan zulumler vahşet nesini desteklemis
Hep_mi_uykusuz Deletedmom_110 Evet ben dusman tarafindako cocuklara da uzuluyorum hepsi sucsuz gunahsiz
Damla_eflin Deletedmom_110 Ya Kürtlerin Adı Altında Zorbalık Yapıyorlar Canım O Küçük Masum Bebek Kürt Diye Bombalar İçinde Öldürülmelimi Terör Örgütü Kürtlerin Adını Lekeleyip Duruyorlar Sorsan Kürtlerle Alakaları Yok Madem Öyle Kürtler Niye Kendi Kurdunu Kurşuna Dizsin Olan Hep Türk Kürt Arap Bunlara Oluyor Kimseye Birşey Olduğu Yok Maalesef En Çokta Kundaktaki Masum Bebeklerimize Üzülüyorum Ben 😔
Hep_mi_uykusuz Biumuttt Kic kadar israile koskoca musluman ulkeler bas edemiyor dememiyor bile korenin basbakani diyor muslumanlari anlamiyorum kutsal dedikleri yer yikiliyor sesleri cikmiyor biz olsak tum fuzelerimizi kullanirdik bunu baska dinden baska irktan biri soyluyor biz musluman ayni dinden kisilere hic biseu yapamiyorzu
Deletedmom_110 Hep_mi_uykusuz kesinlikle o bebeklerin çocukların kadınların sucu yok bu saldıranların temizlemek gerekiyor katliamcılarr böyle savaş mı olur
aura_meselesi_bu_sekerim Deletedmom_79 yani çok şaşırdım Azerbaycan in Karabağ olayında en çok Türkiye destek çıkmışken İsrailin karşısında Türkiye dururken israilin yanında durması bence olmadı
Lawyer20 Hep_mi_uykusuz kıç kadar İsrail maalesef ki dünya kadar Müslümandan çok daha kuvvetli çünkü. İthalat ihracat öyle bi hale gelmiş ki heryerde onlar var ağzımızı açıp tek kelime etsek o kıç kadar İsrail ekonomimizi çökertir biz müslümanlar olarak Allah’ın ilk emri oku olmasına rağmen hiç okumuyoruz o kadar tembeliz ki o kıç kadar İsrail böyle parmağında oynatıyor dünyayı oturup bi kendimize bakalım hangi müslüman ülke kalkınmış ? Hangisi refah içinde yaşıyor ? Hangisinde huzur var? İnsanlarımız tembel en büyük nedeni bu maalesef
Deletedmom_110 Kelle0109pdk ya PKK olsa ne olur bebeğin suçu çocuğun suçu PKK diye olmek onları mı seçti annesini babasını Rabbim yardımcıları olsun o masumların.
Arenilay- Deletedmom_110 ya siz kafayımı yediniz vallahi uçtunuz iyice ne demek pkk olsa ne olur bi pkk seviciliği eksikti başımızda herşeyi de dramatize etmeyin ya bebeklerin suçu olmayabilir ama bebeklerin ebeveynleri kaç bebeği daha doğmadan babasız bıraktılar pkk ele başları öcalan niye içerde hanım efendi bu kadar da aklınız bitarafınıza kaçmasın ya