Hep_mi_uykusuz Rabbim sen yardim et Arkadaslar nolur dua edelim Bu sadece onlarin degil tum muslumanlarin savaşi elimizden gelmiyor dilimizden gelsin nolur dua edelim
Yagmursonrasitoprakkokusu Hep_mi_uykusuz dur durak bilmiyor İtrail. Allah’ım sen yeryüzünden sil şu soysuzları
onaltihaziran23 Hep_mi_uykusuz rabbim inşallah oradaki müslüman kardeşlerimize yardım etsin çok büyük bi sinavdayiz ama.bilmiylruz ki bu sadece onların sınavı elimiz kolumuz bağlı susuyoruz biz yine yemeğimizi yiyoruz giyicemizi giyiyoruz uyuyoruz bunların hesabına bizde cekilicez rabbim inşallah bizlere de o kardeşlerime el uzatmyk onları kurtarmayı nasip etsin
Deletedmom_75 Hep_mi_uykusuz Rabbim Sen görünmez ordularını gönder ve mazlum kardeşlerimi koru yardim et Allahim 🤲 Bizim burda dayanacak gücümüz kalmadı insanlar orada neler yaşıyor, Rabbim affet bizi affet
Kelle0109pdk Hep_mi_uykusuz linçleyen kopek soyları olacak başım çatladı sabahtandir kendi derdimden utandım allah onları kahretsin köpek soyları hepsi kanım dondu resmen üstelik buna sevinenleride rabbim aynı aciyi onlara da yaşatsın
Adababy Biumuttt noldu kız ne linci. allahım yardımcıları olsun çok zor. elime telefon alamıyorum korkudan titreyen bebekler çocuklar allahım yardımcıları olsun
EmirMom Biumuttt Pardon ? Neye linç geliyormuş Allah aşkına yine Arap sevicisiniz siz diyen insafsızlar gelmesin maalesef burda çok mevcut
Blackcloud Ateşin içindeki İbrahim’i, Nemrut’a galip kılan Rabbim..! Filistin’i İsrail’e galip eyle..!🤲🏻☝🏻✊🏻 Görünmez ordularını zalimlerin üstüne sal, mazlumlara yardım eyle..🤲🏻😔✊🏻
Yagmursonrasitoprakkokusu EmirMom bu işin dini , siyaseti, ideolojisi mi kaldı ya hala öyle düşünenler varsa cidden insanlığını sorgulasın
tekbasimabakiyorum EmirMom bence iş artık Arap sevicilikten çıktı ya. Kim olsa içi yanar, tepki gösterir. Keşke aynı tepki Uygur Türkleri için de gelseydi. Orada da bir sürü çocuk katledildi, ne forumda ne sosyal medyada böyle tepki oluşmadı. Bir de kendi ırkımız…
CeydaST EmirMom Arap sevicilikle insaniyetin vicdanın arasındaki farkı anlamayan bir kesim var sanırım. Şahsen arapları neredeyse hiç sevmem ama oradaki masumları gördükçe içim yanıyor. Rabbim yardım etsin inşallah 😢
turucukafalikiz Yagmursonrasitoprakkokusu yanlız “İsrail” hz. Yakuba verilmiş bir isimdir. Farklı şekilde de anılıyor. Onlara layık bir isim değil… Onlar YAHUDİLER😤 YAHUDİ diye beddua etmek lazım aslında.
EmirMom Yagmursonrasitoprakkokusu Ne yazık ki var az önce karşılaştım hatta Arap sevici dedi bana ve sonuna Arap kardeşlerinizle mutluluklar eklemiş bide yazık cidden yazık Vicdan yok merhamet yok işte ne beklersin
Sun_mom EmirMom bizim ülkemizde herkes Müslüman sanılıyor ama değiller canım sadece mecburi adet görenek gibi yaşadıkları dinleri var çoğunun.Beş vakit namazın birini bile kılmamistir o yaşına kadar ama bayram namazına gider adet diye.O yüzden Müslümanlık şuuru olmayan insanlardan başka bir tepki bekleyemezsin.Onlarin gözleri kör kalpleri mühürlü hiç görme duyma
askevlat07 EmirMom vicdan merhametin önceliğin de iman yok Allah inancı yok olsaydı zaten vicdan ve merhamet de olur
Nesoooolera Rabbim yar ve yardımcıları olsun…Filistini İsrail karşısında muzaffer eylesin.Onlar bizim Musluman kardeslerimizi korusun 🤲
CeydaST Kelle0109pdk beddua etmek iyi değil kuzum. Sinirlerine hakim ol. Maalesef ettiğin dua gibi beddua da gelip seni bulabiliyor
Tu_Na Biumuttt niye algı yaratiyorsun girdim okudum kimse kötü birşey yazmamış sadece hassas bir konu denmiş burada paylasmma demiş ola bilir ben korkudan üzüntüden insta kullanamıyorum ya yattigin yataktan utanıyorum neden millet ters tepki versin ki ylsadece uzuldukleri için yapma paylaşma resimli birşey filan yazmislar