biroglanannesii1 yani normal Azerbaycan halkı tabii ki de orada olen masum yavrulara üzülüyordur ama Azerbaycan dada çok masumun canı gitti şimdi bu durumda Azerbaycan devlet yetkililerine diyemeyiz ki niye Filistin’i desteklemiyorlar diye ki evet bugün Filistin de olen masumlar a çok fazla uzuyorum içim gidiyor o görüntüleri izlerken ama devlet olarak baktığımda Filistin destekçisi değilim Türkiye nin tarafsız olması taraftarıyım unutmayın ki Hamas kamplarında pkkli teroristlere eğitim verdi KKTC yi tanımayıp Rumlar’ı tanıyor Türkler ermeni soykirimi yapmıştır diye Ermenistan I destekliyor en son 5-6 ay önce Filistin devlet başkanı Çin devlet başkanı ile görüşmesinde sistematik olarak soykirima uğrayan Doğu Türkistan da Uygur Türklerine terorist diyor ve Çin devlet başkanı na Uygurlar la olan terorle mücadelede yanınızdayız sizi destekliyoruz diyor bunlara bakınca da evet olen masum sivillere çocuklara çok üzülüyorum ama Türkiye bu savaşta kesinlikle tarafsız kalmalı iki tarafı da desteklememeli diye düşünüyorum