17072023baloglum Ben de çok içiyorum canım inan hem rezene hem kimyon çayı ama niyeyse sanki daha kötüye gidiyo😔😔 ya o kadar üzülüyorum ki o ağladıkça,bişey de gelmiyo elimden o beni kahrediyo.. zaten geç kavuştuk, küvözde kaldı 1 hafta boyunca minnosum,şimdi bide böyle olunca daha da mahvoluyorum