yetooo merhaba Benim bebeğimde mukuslu gürültülü kaka yapıyordu, gastroenteloji bölümüne gittik . Kakada kan yoksa deride döküntü yoksa alerjik diyemeyiz boş yere sizede diyet uygulamış oluruz bunlar normal dedi bizi gönderdi. hiç bir şey yapmadım kakası çok şükür normale döndü ama son 1 aydır şimdide aşırı gazı var, şu an 5,5 aylık. Yani bana sonradan bu kadar gaz olması normal gelmiyor bende alerji testi yaptırmak istiyorum. gaita testinden mi anlaşıldı laktoz konusu ? Kandan ya da deriden alerji testi yapılmadı mı ? Ve hangi bölüme gidip yaptırdınız acaba ?