snssnm Ahh Allah beterinden korusun inşallah sizin yavrunuzu da tüm bebekleri,çocukları da inşallah 🌺 Bizim doktorumuz biraz rahat yani ne olursa "bişey olmaz,olacak bunlar"deyip geçiştirme girişiminde..Daha 1 kez gittik kontrole mesela ama içime sinmedi,o da sırf ücretsiz kontrol diye gittim zaten bidaha gitmeyi düşünmüyorum. İnşaallah farklı bir iyi doktor bulup ona götüreceğim bebisimi,umarım iyileşir bi an önce 😔