Mete_tuna sıvı alındıktan sonra 2 gün antibiyotik hem damardan hem ağızdan verildi ayrıyetten sıvı takviyesi yapıldı önce kandaki enfeksiyon düşürüldü sonra belden sıvının sonucu çıktı zaten 2 gün onun sonucu beklendi ama doktorlar emindi menenjit olduğuna sadece ne tür diye bekliyorlardı ona göre antibiyotik değiştirilcekti sonuçlar gelince başka bir antibiyotik ve sıvı tedavisine geçirildi bizim şükür ki ağır menenjit değilmiş ve tabi ki beklemeden hemen götürmemiz ilerlemesini engellemiş doktorlar dedi bebekleri biz boşuna öpmeyin kalabalık ortamlara sokmayın demiyoruz bizim boğazımızda bizi grip bile yapmayan milyon tane mikrop oluyor ve bunlar konuşmayla öksürmeyle hapşırmayla bebeklere geçip menenjite kadar götürüyor dedi 2 sene kontrolleri devam edicek nöroloji enfeksiyon ve pediatri bölümünde beyinde kalıcı bir hasar bıraktı mı ya da gelişimde bir gerilik var mı diye Allah’a şükür şuan sonuçlarımız çok güzel ilerliyor 🤲🏻 Gelişimimiz de şükür önde gidiyor rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok çok büyük bir acıymış doktor belinden sıvı alınmadan önce bize bu işlem sırasında kalbi durabilir küçük dedi o an o hastane üstüme yıkılsa bu kadar acı çekmezdim 🥺