Mete_tuna evet canım bebeğim 40 kontrolüne gitmiştik doğum yaptığım hastaneye gayet iyi dediler eve geldik o gece ateşlendi ve sürekli ağlıyordu ben dedim hastaneye götürelim büyükler çocukta ateş olur korkma bu kadar panikleme falan deyince eşimde bana kızdı panik yapma ne var diye ama sabaha karşı baktım bebeğimin vücudun da döküntüler var kızarıklıklar eşime söyledim ağlıyor çok o yüzdendir dedi yattı ben internetten araştırıyorum sürekli baktım 0-3 ayda 37.3 yüksek ateş yazıyor hemen acile müracaat edin diyor o sırada oğlumun ateşi 38.5 oldu ve uykusunda inlemeye başladı hemen eşimi kaldırdım gittik acile vücudunu gören doktor başka bir doktor çağırıyor 6-7 doktor geldi başına biz ne olduğunu anlamadan hemen kanlar alındı test sonucuna göre dediler belden sıvı alınacak yatış verdiler menenjit dediler