Tugbabu59 Hayır çok şükür hasar kalmadı herşeye hazırlıklı olun dediler annem hiç kendinde değildi teşhis koyamadılar sonra belinden sıvı alınca menenjit teşhis kondu ve tedaviye başlandı 14 gün yattı hastanede çok dua ettik Allahın izniyle iyileşti inşallah yeğeninde iyileşir melek o Rabbim şifalar versin