Arslanfamly47 Allah’a şükür şuna iyiyiz ama erken götürmeseydim bekleseydim evde bir iki gün düşer diye allah korusun daha kötü bir sonuçla hastaneye gidebilirdik doktorlar da bunu söyledi bu algıyı atın kafanızdan ateş olur korkmayın demeyin yenidoğan ilk üç aylık bebeklerde 37 i gördüğünüz gibi acile gidin 3 ay üstünde 38 dedi ben evde ateş ölçerle gezdim aylarca saat başı ateşini ölçüyordum uyku uyuyamıyordum hep korku vardı içim de rabbime şükürler olsun erkenden gittik müdahale edildi şuan maşallahımız var teyzesi diş dönemindeyiz bizi yicek sıpam 😊😊