Meriskus benim de öyle öğlen ayrı akşam ayrı yerdim. Ama artık görüntümden çok mutsuz olmuştum. Yaz boyu gezdim ama bi tane düzgün fotoğrafım olmadı hiç beğenmedim kendimi. Zaten kızıma şekersiz kek falan yapıyordum. Korseyle inceldim motive oldum eşim de spora başladı falan birlikte karar aldık zaten bebeğe ekmek vermiyoruz ayçiçek yapı kullanmıyoruz beyaz un kullanmıyoruz falan derken biz de komple sıfırlayalım ortak tatlı yeriz dedik. Şuan hazır içecek bile içmiyoruz yani içinde rafine şeker olan hiçbir şey. Kahve için şurup kullanıyorduk mesela hepsini bıraktık bal hurma pekmez kullanıyoruz artık her şeyde.