Zehrosunsal merhaba, maalesef randevumuzu iptal ettik. Başka sağlık problemleri girdi araya, annemin kanser olduğunu öğrendik ve hastane süreçlerindeyiz bir süre daha gidemeyecek gibi duruyoruz 😔 sizde yeme problemi için mi düşünüyorsunuz? Fiyatlar gerçekten çok uçuk ve süreç belli değil görüştüğüm yer haftada 3 seans bile Çağırabilirim dedi her seans 1000 lira o yüzden hiç
Emin olamıyorum