ftmnr1523 bilmiyorum keşke bilsem, yeni değil hep böyleydi 😭 tadım ayı hariç diğer aylar tam bir kabus.. büyüsün geçecek yiyecek dedim ama 2 yaşına girecek hiç bir ilerleme yok aksine geriliyoruz. Hergün yap hazırla dök modundayız. Herşeyi denedim blw denedim istemedi, kendim yedirmeye çalışıyorum istemiyor, oyunlar vs ekran bile açtım onda bile yemiyor. Yediği şeyler sayılır bir iki meyve, pilav, yoğurt irmikli ara öğünler, ekmek. 2 ay önce alerjisi çıktı yumurta vs onları da yiyordu kahvaltıda ama bırakmak zorunda kaldık 🥺