oykumcanim Doruk-Beybi merhaba benim kızımda 4 yaşında. 3 aydır ergoterapi alıyoruz. Eskiden asla yumurta ayran yoğurt zeytin patates yemeği ve yeni yeni yemekler asla denemezdi. Biz çok faydasını gördük. Yine doyurmuyor karnını ama canı isterse yiyor önyargı gitt
Berydeniz biimiyomyardimet Benim kızımda tadım da yedi 8 9 ayına kadar sonra birdha yemek yemedi 3,5 yaşında sadece süt içiyor bense sizin gibi zamanın da çok yıprandım sürekli muayene doktora diyetisyen pedagog dolaştım ama benimki keyfinden yemiyor uğraşmıyorum artik
biimiyomyardimet Berydeniz çok zor bir durum 😔 peki sizin kızınız tadına bakıyor mu? Benimki daha tadına bakmadan reddediyor.. inanın zorla ağzına sürülsün diye veriyorum olduğu gibi geri alıyorum 🤷🏻♀️
Berydeniz biimiyomyardimet ee biimiyomyardimet ergoterapiyi de ilk defa duydum kimse bana bundan bahsetmedi
Ebrarkolcetin biimiyomyardimet ek gıdalar nasıl başladınız ve nasıl ilerlediniz kaçıncı ayda verdiniz
biimiyomyardimet Ebrarkolcetin kızım zayıf bir bebek olduğu için 5.5 aylıkken tadımlarla başladık, 3er gün kuralıyla. İlk aylar çok hevesliydi gayet güzel gidiyorduk, sonra ne olduysa böyle oldu. Postu açtığımın üstünden 2 ay geçmiş hala bir yol katedemedik maalesef
Berydeniz biimiyomyardimet Allah yardımcımız olsun bende büyüdükçe yer diyenlerdenn büyüdü yemedi ama gene bir Umut kreşte düzelir belki verince
biimiyomyardimet Berydeniz amiiinn 🙁 büyüdükçe hepten yemez oldu maalesef aynen 😞 biri birine ah etmek istiyorsa Allah sana yemeyen çocuk versin desin resmen yaşlandım 🥹