melikebulut Merhaba, benimde oğlum 35 günlük. Poposundaki pişik kanıyor artık. Denemediğimiz krem kalmadı. Şu anda advantan krem ve medicasol krem kullanıyoruz. Poposunu açık bırakmak gerçekten işe yarıyor
DMHD melikebulut çok geçmiş olsun sıvı yağı iyice ocakta ısıtın kızartma yapacak kadar ısınsın soğuduktan sonra iki 3 gün sürün faydası olacaktır pişik olmasada haftada bir iki gün sürün derim oluşumu engeller ben çok faydasını görüyorum mavi hematan alıyordum oda çok iyi ama pahallı diye bu yönteme geçtim umarım sizinde işinize yarar🙏
Meltem29 Ela3424 mustela bizde de pek etki etmedi bepanthol baby daha iyi geldi bi deneyin isterseniz
yduru Ela3424 islak pamuk yap kullan normal günler için hametan kullan. Pisigi yara kızarıklık durumunda da hametan ve troysd karistir sur. Kesin çözüm.
Damla_eflin Ela3424 Poposunu Yıkayın Sonra Durulayın Zeytin Yağı Veya Sıvı yağ Sürün Her Altini Değiştirdiğinizde Hemen Geçer Birde Bepanthol Pisik Kremide Tavsiye Ederim Hemen Geçiriyor ❤️
adenizz Ela3424 pamuğa biraz zeytinyağı sürüp etrafını silebilirsin canım kabızlığı varsa buna da iyi gelir
ipelya Ela3424 bizde de pişik oldu dr a götürdüm fito ve hamazinc kremleri karıştırıp sür dedi 3 4güne gecti.
ipelya ipelya Ela3424 poposunu muhahakk yıkamaya çalışın alti biraz açık kalsın. Islak mendili kullanmayın. Pamuk la silin Geçer insaallah
Yigitefeninannesi_ Dermo trosyd kullanan var mı peki anneler dün doktorumuz yazdı da daha kullanmadim henüz
Yigitefeninannesi_ brlss sadece poposunda var sanırım çok kaka yaptığı zaman oluyor söyledim bu kremi yazmış sadece kızarıklık var
brlss Yigitefeninannesi_ Benim bebeğin bacak kısmında var bez alerjisi diye yazdı geçmezse kullanma dedi bende kantaron sürüyorum bakalım geçer umarım
anne_yiz Ela3424 mustela pişiği önlemek için diyorlar evet ama benim çocuğum yoğun bakımda kalmıştı yeni doğduğunda ıslak mendilden pişik olmuştu kanıyordu bildiğin. En geç 2 saatte bir bez değiştirdim ve her değiştirmem de mustelayı ince tabaka halinde sürdüm ıslak mendil kullanmadım yenidoğan pamukları ıslatıp sildim. eğer kız çocuğuysa altını biraz açıkta bırakabilirsiniz krem sürüp 2 güne geçmişti benim.
dilaradamla04 Ela3424 canım geçmiş olsun pişik diyince akan sular duruo bende çok çektik pişik denmezdi yaraydi bildiğin kanardi oksizinc %40 100ml kremi aile hekiminin önerdiği kullandık dağa da olmadı kızım 20 günlüktu o vakit suan 3 aylık kızarması bile olmadı trendyolda var ben stokluorum artık elim kolum oldu sayfama girersen de anlarsın nerde pişik postu orda ben çünkü gerçekten en kötü halini gördüm neler kullandım karışımlar vs fayda etmedi şükür şimdi iyi dahada olmadi oksiznc sayesinde inşallah sizde faydasını görürsünüz 🌸🌸
Besosi-36 Ela3424 kızımı daha iki gün önce özel bölgede şiddetli çıkan yara pişik bile deil yaralar yüzünden doktora götürdüm asla ne yaptıysam geçmesi doktor hametan mavi krem verdi akşam sürdüm bir sonraki akşama adeta mucize gibi 1 ayda kullanmadığım krem kalmamasına rağmen mucize gibi geçirdi lütfen deneyin
Eailesi4 Ela3424 ben Bepanthol kullanıyorum bir kere pişik oldu geçmedi doktor hamazinc verdi hemen geçmişti
Tusemerve Ela3424 benm kızımm 3 aylık olcak neredeyse ben ıslak mendil kullanmadım hiç pamugu ıslayıp öyle temizliyordum hamazinc alın çok iyi geliyor
Lara17 Ela3424 kızımda pişik oldu bepanthol pişik kremi aldık nemlendirici diğer kremlere göre iyi geldi rahatladı kızım.