Ela3424 Merhaba güzel anneler kızım pişik olmuş sanırım ıslak mendilden ya da bezden bez değiştirdim sleepy naturel e geçtim nasıl geçer bu pişik bebek pamuğu ve ılık suyla mı silsem mustela kullanıyorum geçmiyor niye anlamadım acil yardım iyice yayılmadan kantorun yapı iyi gelir mi
blackpink Ela3424 kantoron sudocream hametan hep bulunsun elinde canım mustela çok zor o pişil oluşmaması için bir krem
blackpink Ela3424 mustela temiz içerik ve şişirme bir ürün bence tamamen koruma icin sadece ama koruyuculuğuda şüpheli bepanthoo baby alıcam ve sudocream hep pişik icin bulunur elimde bence hemen temin et sık sık altını değiş ıslak mendil kullanma tahriş ediyor ıslsk mendildede sleepy yenidoğanlar cok iyi parfümki alkol içeren birşey kullanma
Leylamoznur Ela3424 pamukla sil mustela aslında pişik önlemek için pişiği geçirmiyor hakiki zeytinyağını ısıt ılık olunca içine hametan koy iyi gelir canım
Asdasd Ela3424 pamuk ve suyla silip bezi kapatmadan önce iyice kurulayın nemli kalmasın poposu. Her bez değişiminde de 10 dk kadar havalandırın hemen kapatmayın bezini. Yeşil tüplerde satılan klasik Arko krem pişiğe iyi geliyor yalnız içeriği iyi değil deniyor. Ben pişik ilerlemesin diye iyileşene kadar kısa süreli kullanmıştım
Ela3424 blackpink unibaby kullanıyorum yenidoğan ıslak mendilde kantoron süreyim inşallah geçer hemen
KaynanaYiyen Ela3424 sudocrem çok iyi lakin içeriği sıkıntılı diyorlar. Araştırdım mı hayr sadece duydum. Bu arada çok kızarınca bende sudo kullanıyorum bir de pudra kullanıyorum.
Sabinakh Merhaba guzel anne,bizde de kizim 20 gunluk oldugunda pisikden agliyordu bepanten bilmem neler gecmedi,bi tek sudocrem ilk vurmama ragmen 10 dakika icinde gectdi
kucuktirtil Ela3424 uzun yol ve sıcaktan benim oğlumda olmuştu. Günlerce geçmedi. Daha sonra bezini değiştirdik ve sudocrem kullandık direk geçirdi. 1 gün içinde ztn pişigi kurutuyor
Naz_oflaz Ela3424 ıslak mendili bırak en başta ve elinden geldiğince silmek yerine yıka Bepanthol vazalin ve zeytinyağı karıştırıp sürüyordum ben bolca ve muhakkak kuruluyordum yikadiktan sonra popyu
Seda1453 Ben denize sokmuştum tuzlu su yaktı biraz sonra banyosunu yaptırıp Arko krem sürdüm 2 günde geçti
Ela3424 Hils bende pamuk kullanacağım artık sizler zeytinyağıyla hepsini karıştırıyormuşsunuz kantoron iyi geliyormuş sürüyorum bakalım
EylulBuse Ela3424 benim bebeğimde inanılmaz hassas bir cildi var zeytinyağı sürüyorum algını ılık suyla siliyorum yada yıkıyorum iyice kuruduktan sonra altı bezini takıyorum çok iyi yarıyor en önemlisi zaten altının açtıktan temizledikten sonra mutlaka kurutmak öyle bağlamak hemencecik geçer umarım 🥰
balliikedii Ela3424 pamuk ile temizlik yapın ben krem olarak weleda kullanıyorum ama hiç pişik olmadı onu da pamuğa bağlıyorum açıkçası