Optipro kullanıyoruz bence kilo alımı ideal birazda bebeğin yapısı giriyor devreye. 6 ayda memeyi bıraktı oğlum kilo alımı cok azalmıştı hemen farkettirdi mama. İçeriğinde şeker olan mamalar iyi kilo aldırıyor ama sağlık kilodan önemli o yüzden Aptamil gibi şekerli mamalara yönelmeyin lütfen