mutlubianneyimm12 Seross10 doktorum öyle demişti ama biz hep gazlıyız 8 ay oldu hala gaz sorunu bitmedi
dilanbolat mutlubianneyimm12 benm bebeğim 35 haftalık doğdu şuan 11 günlük sütüm yetmiyor küveste mamada veriyoruz . Sma iyi diye duydum hatta hemşirede sma yada bebelac alın demişti . Sma optipro mu iyi comfort mu ikisi arasındaki fark nedir
mutlubianneyimm12 dilanbolat comfort en iyisi hem sağlık ocağında ki doktor ve hemşire hem de kendi çocuk doktorumuz önermişti. Optipronun yapısı kabızlığa çok müsait ama comfort daha ince yapılı daha rahat bi mama
dilanbolat mutlubianneyimm12 eczaneye sordum optipro dedi . Ani oldugu için onu aldk şuanlık kabızlık yok ama olsa değiştircm
mutlubianneyimm12 dilanbolat benim eczacı da comfort demişti 😃😃 herkesin bilgisi farklı tani ve bebeklerimizin bünyeleri de farklı inşallah kabızlık sorunu yaşamazsın ❤️