melegininannesi38 Kizlar kilo aldirmiyo diyenler var kilo aldirmiyo mu sma maması lütfen cevap verirmisinz ben cuma günü geçmiştim sma mamaya dün sağlık ocağına gittim cuma günü 3 925 idi dün 4 kilo 80 gram olmuşuz
mutlubianneyimm12 melegininannesi38 bende 3 aydır sma comfort kullanıyorum bebeğim zaten zayıf ince bir bebekti çok da kilo almadı ama persentil tablosuna göre çok normal düzeyde ilerliyor kilosu. Sağlığı yerinde olduğu sürece kilo alıp almaması pek de sorun değil bence🩷
yasolinko melegininannesi38 yani biz 3 ay kullandık 3090 dan 4600 olduk anca, ama bizim süte alerjimiz varmış belkide ondan verimli alamadık kilo. boyumuz güzel uzadı
hayalperest2310 melegininannesi38 bize aldırmadı ama birtek bebeğim bunu içtiği için devam ettik içeriği de temiz
melegininannesi38 mutlubianneyimm12 sma confort degil onu belirtmemism optipro ben daha 5 gün oldu geçeli
mutlubianneyimm12 melegininannesi38 optipro bir çok bebekte kabızlık yaptığı için comfort öneriyorlar bilginiz olsun. Optipro daha sert yapılı comfort daha ince yapılıymış
melegininannesi38 _eminee50 bencede aldırır ya yoksa doktorlar neden önersin değil mi korktum daha yeni geçtim çünkü o yüzden