26 günlükken yaptırdık, çok kolay iyileşti, bölgeyi uyuşturmak için yapılan iğne esnasında ağladı, sonrasında uyuya uyuya sünnet oldu benim oğluşum 😊🧿 sizin bebiş hareketlendiği için ilk iki gününüz belki zor olabilir ama size tavsiyem bezin ön kısmına bebek vazelin sürmeniz. Vazelini bolca sürüp pipisini de kremleyip kapatınca hiçbir yapışma olmuyor, doktorumuz öyle söyledi ve yara tamamen iyileşene kadar öyle yaptık, biraz bizde gazlı bez falan mı kapatsak acaba beze yapışır mı falan diye düşündük, doktor sonra kapamayacaksınız deyince hiç ellemedik, sadece krem ve vazelinle atlattık vazelin hem besliyor o bölgeyi hem de yumuşak tutuyor. Şimdiden kolaylıklar diliyorum, sorunsuz atlatırsınız inşallah 🍀