balliikedii -Eraymoms- 34 günlükken olduk. 2 günde iyileşti bardak vs kullanmadık hiç verilen kremi sürdüm sadece o kadar 🤍
Alparslanannesi0180 -Eraymoms- ben 3.5 aylıkken dönmüyorsun o zmn yaptırdım o kadar rahattı ki en yskın zamanda yaptır sonradan zorlanırsın cnm sadece ilk gün ağladı o kadar
_merve4123 -Eraymoms- yok biz hiç bardak da koymadık, büyuk bezde takmadık aynı kullandığımıza devam ettik, dediğim gibi sadece vazelinledik bezini ve pipisini bolca kremledik
Kuzeynepp -Eraymoms- bnce gec bile kalmışsınız 😔 biz 3 aylikken yaptrdik iyikide küçükken anlamadan yaptrdik hicde zorluk cekmedik cok sukur 1 haftaya iyilesmis oluyor zaten. Bnce bi an once yaptırın ne kdr erken o kdr iyi