Oğlum 9 aylık dun doktor kontrolümüze gittik doktor hanım sünnet olmadı galiba ben bir yaşından önce öneriyorum dedi benimde aklımı bir kurcaladı aslında bir yaşını geçince biraz büyüdüğünde yaparım diyordum ama suan yaptırsam daha erken iyileşicek güzel yani da bu. Yaptırmış olan annelerim lokal anestezisi bu aylarda yaptıran oldu mu ? Nasıl geçti ? Kaç güne iyileşti bebiş çok ağladı mı ben hiç kıyamıyorum ya 🤦🏻♀️