Feyekum Pare66 paraleli ezberledim kendim yapıyorum ama L parkta bir düz girmen önemli bide ilk dubayi iyi ayarlamazsan o sıkıntı derste iyi ayarlayamadim artık tüyo verdi hoca girdim sonunda
Pare66 Feyekum ben de tam girememistim direksiyonu tam sag yapmayi unutmuştum benim hoca da gözetmen de iyiydi bana şöyle yapabilirsin ama ben seni yonlendirmyeyim demisti. Disaridanda hocam kas goz yapmisti ve yavas yavas araci iceriye sokmustum. Hocan iyiyse göz teması kurun. L park paralel park yaparken hoca aractan iniyor bilgin olsun
Feyekum Pare66 bana dedi seni dürterim unuttuğun şeylerde diye şifre versem birbirmjze😅tek korkum L parka duz giremezsen heyecandan o var paralel yine kolay yine de belli olmaz da
Pare66 Feyekum hic korkma daha bir kac dersin daha var galiba. L parka yoğunlaş. Hizalamaya iyi bak bence yapacaksin.
Pare66 Feyekum evet mesela bana araca binip hazirligini yapabilirsin demislerdi hazirlikta oturma koltugu ayarlama aynalari ayarlama vb.. sonra komisyon bindi aydinlatma nerden yaniyor iste arabada p harfi ne ise yarar d ne ise yarar onlari sordu 4 lu nerden yanar silecek nerede vb.. hepsini söylemistim. Sonra kendini ne zaman hazir hissedersen o zaman cikalim sinyallerini unutma dedi ve sola sinyali verdim ve ciktim. Insallah komisyon bayan olmaz bayanlar coook gicik.
Feyekum Pare66 aydınlatma hangileri 😅farlar mi yoksa tepedeki aydınlatmalar mi inş iyi komisyonculara denk.gelirim gıcığı var maalesef
Feyekum Pare66 heyecanima yenik.dusmem.ins yaaa çok.yqklasti.cumartesi sınavım siz nasıldiniz nasıl.sakinlestirdinjz
Pare66 Feyekum kıyamam yaa. Hiç sorun etme ben hep kendimi şöyle rahatlatmistim dünyanın sonu değil, canim sağ, sağlığım yerinde yavrumun sagligi iyi eşim yanimda🥰 kazanamadim mi bir daha girerim.
Pare66 Feyekum sana bir de şunu itiraf edeyim ben manuel gitmistim dosyami yaktim biliyor musun. Deli gibi aglamistim ee ne oldu kendimi uzmekle kaldim. Sonra yeniden kursa yazildim ve kazandim diyeceğim o ki mutlu ol arkadaşım kasma olacağı varsa oluyor
Pare66 Feyekum direksiyonda yandi. Hamileyken girdim pandemi oldu sürekli tarihler ertelendi derken bildigimi de unuttum. En son hakkimda tüm paralel park vs yaptim tam başladığım yere gelirken önüme köpek çıktı sola sinyal verdim gectim derken meger kırmızı ışık yanmis ve ben ışıkta geçmişim oyle bıraktılar beni.
Feyekum Pare66 isn geçerim hoca kızıyor bana çok iyi suruyon heyecanlanma sakın diye mottive ediyor saolsun iyi komisyonculara denk gelirm inş yaaa öğlen girecm cumartesi günü