Feyekum lütfen panik yapmayın sakin olun tekte ehliyetimi aldım 2 Yıldır kenarda duruyordu 3 ay önce araç aldık yeni kullanmaya başladım sayılır ben de ama emin olun tek kilit noktası sakin ve dikkatli olmak, şimdi arkada kızıımı oto koltuğuna koyup istediğim her yere gidiyorum yağmur güneş demeden siz de başarınca daha keyif alacaksınız.🩷