Feyekum benim komisyon cok iyiydi çünkü ben rahattim ama ne kadar rahatim dersem diyeyim o an ki psikoloji ve heyecan cok farkli oluyor. Mesela tüm parklari yaptim geri geri vs hallettim tam başladığım yere gelecekken kırmızı ışık yanmış ve fark etmemişim arkada direksiyon hocam emniyet kemerimi cekip cekip bıraktı bir baktim ki ışık 😂 o an nasil frene bastiysam sen düşün 😂 hep şunu totem yaptim kendime ben bu insanlari birdaha görmeyeceğim sakin ol ve devam et.