Feyekum ben ilk sınavda stres/heyecandan parkta kaldım daha sonra ki sınav için papatya çayı (sakinleştirir) içerek gittim. İlk komisyon çok sertti bende onun stresi ile hareket ettim sınavım başlamadan bitti gibi bir şey parkurun başında parklar vardı parkta kaldım ama eğitim alırken bir kere bile hatam olmamıştı. İkinci sınavda komisyonum benimle konuştu sınav başlamadan sakin ol ve sinyalleri unutma dedi bence komisyon çok önemli. Önyargı ile gitmeyin inşallah iyi komisyona denk gelirsiniz 🤲