Ela3424 evet bencede durumu olmayan için çok zor benim de eşim o ara iş degisikligi yapacaktı sıkışık olduğumuz bir aydı kredi kartından aldık iyi ki de yaptırmışiz büyük oğlum anasınıfına gidiyor rota oldu oda bebekken asi olduğu için onda çokta sorun olmadı hatta hiç sorun olmadı yarım günlük bir ishal ve kusma oldu. Doktor direk bebeğimize yöneldi inşallah asi yaptirmissinizdir diye bizde evet ilk dozu yaptırdık diyince iyi ki yaptirmissiniz yoksa hastaneye bile yatırma durumları oluyor dedi. İlk oğluma menenjit aşısı da yaptırdık. Şimdi küçüğe de yaptiricaz zamanı gelince