Larissaa muzlurulopasta 2 dozu kaçıncı ayda yaptırdınız birde 4.ay aşısıyka arasında 21 gun geçmesi gerekiyor dıyorlar
Larissaa Kubracns dört aylık aşısıyla rota arasında 21 gecmesi gerekıyor dıyorlar 4 ay aşısını yaptırdınız mı
Kubracns Larissaa bana öyle bişi demedi sağlık ocağındaki bebek hemşiresi diğer aşılarla rota aşısını da yapalım dedi