gizemmerenn aynılarını bende yaşadım çok zorlandım özellikle meme reddinde. Çünkğ ben bebeğim ağlasa da ağrısı da olsa huysuz da olsa hep memeye alırdım meme reddi olduğunda nasıl baş edeceğimi bilemedim ama geçti çok şükür. Size tavsiyem meme almıyo diye vazgeçmeyin belli aralıklarla hep teklif edin ki atak bitiminde emmeyi bırakmasın