Rumeysaden aysuuyenihayat evet canım benim kızımda öyleydi ama sürekli değişiyor kalıcı değil 😂keşke kalici olsa ama ileride uyku konusunda bence seni zorlamicak bir bebek
gececimon aysuuyenihayat atak bittiyse eğer rutin oluşturup uyku eğitimi verin derim çok iyi oluyor anne ve bebek için. Hem bebek gündüz uykusunu güzel alıyor hem de annenin yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunda iyi geliyor
saral Tu_Na Ay tek dgılmısım gunduz cok zor uyuyordu kızım sukur 2 gundur gundulerı oylen2 saat aksam ustu 1 saat olrk uyuyoruz aksammlarda sorunumuz yok sukur
aysuuyenihayat EgemenAtam normalde 2-3 saatte bir kalkan bebeğimin yarım saatte bir uyandığı oluyodu🥲🥲🥲🥲
Ebruue aysuuyenihayat 4 saati geçiyordu gece. Gündüzleri yarım saat anca uyuyor normalde 1,- 1,5 saat uyuyordu
prensesin_annesii Aleynaslan96 2.ayında uykusu nasıldı acaba benim kızım şuan 2.5 aylık ve kolay kolay uyumuyo bide uyumadigi gibi sürekli mızmızlanıyor günde bi kere ⅔ saat anca uyuyo bide akşam 10 da fln uyuyor ¾ saat gündüzleri uyutmak için neler çekiyorum 🤦♀️
Arzuturhan Ozumdmck benim ki 5 aylık olacak 5 gün sonra ama halen atak döneminde gece 3,4 defa uyanıp uyuyor bazen yani durumlar çok feci
Ozumdmck Arzuturhan valla bizimde 3 aylıkken başladı 5. Ayda da devam eder mi bilmiyorum umarım etmez
Umisko aysuuyenihayat bizim dört ay on üç gün oldu hala devam uykuya direnme sürekli ağlama :( tam dört buçukta mı geçti vallahi çok zorlanıyorum tuvalete gitmek bile işkence
aysuuyenihayat Umisko yani bu süreç herkeste farklılık gösterebilir bizde öyle oldu. Muhtemelen bi hayli erken başladığımız için 🥲🥲🥲🫶🏻