Güzel anneler selammm❤️ kızım 4.5 aylık. Uzuun bi 4. Ay atağı geçirdik hesaplamalara göre bugün bittş çok şükür. Ben size şunu sormak istiyorum bebeğim 4-5 gündür uykuyu pek seviyo yani örneğin dün akşam 9 da yatıp bugün 9 da kalktık ve 9 dan bu yana 2 uyku daha yaptık ikişer saatten. Şuan yine uyuyor. Yanlış anlaşılma olmasın memnun olmadığımdan değil uyusun tabiki ama alışkın değilim ya çok tuhaf geliyor 😂 var mı bebeği bu aylarda olup bizim gibi olanlar