Doktora gidincede lavman veriyorlar başka bişe yapmıyorlar benım de bebeğim ek gıdaya gecınce kakasını yapmamaya başladı anne sütü alınca sorun yok ek gıdaya dahil bişe olunca yapmıyor 7 aylık oldu fakat asla hiçbirsey veremiyorum yapmadığı için bilmiyorum ne yapacam iki defa lavman verdiler kayısı zeytinyağ ılık su hiçbişe işe yaramadı ne yapsam bilmiyorum bugun 5. Gun hala yapmadı tadım yaptırmaya korkuyorum