tamamdedimyaa direk eczaneden aldım ben. Bir zararı yok. Bildiğin şekilli gliserin. Kakayı yumuşatsın diye. Ucundaki kakayı yumuşatıyor bebek çıkarmak içim ıkınıncs hepsi çıkıyor zaten. Eskiler sabunla yaparmış. İstersen onu dene 🤷 benimki 6 gün doğru düzgün kaka yapmadı. 6 günde toplasan 3 parmak kadar yaptı yani. Herşeyi denedim masaj zeytinyağı vs. En son gittim fitil aldım. Anında etki etti. İçinde 10 tane var zaten. Ama bebeğim nasıl rahatladı anlatamam. Bir de benim oğlumda göbek fıtığı var. Kabız, gaz vs olmaması gerek dedi doktor. Fıtığı kocaman olmuştu. Kakayı yaptıktan bir sonra indi 🥺 bence hemen alıp bir deneyin.
Hastanede lavman verir ama fitil de isteyin bence.
Hastaneye götürmeye de korkuyor insan. Hastalık yuvası olmuş hep