Nickibosver sarmaliklahana ne zaman verecek parayı. O da biraz uzun sürüyor ya hemen vermiyorlar ki senin parayı kullanıyorlar
sarmaliklahana Nickibosver Yani şöyle biz 2022 kasımda kayıt olduk 1 milyon ev için. Gecen ay 600 bin arabaya cevirdik evden vazgectik 170 binde ara ödeme yaptık. Aylık ödememiz 4 bindi 8 bine cıkardık o sekilde subatta alıcaz. Eger taksiti 11 bine cıkarır ödemeyi o skeild yaparsak kasımda alıyorduk ama 11 binde bize fazla geldi dogumum var Kasım sonu aralık bası ne olacagı mız bellı değil riske atmak istemedik. Suan 1.5 sene aylık 8 bin ödicez bitiyor 🤭 Zaten 1 senedir ödeme yaptıgımı için birde ara ödeme yaptık o yüzden cabuk oldu. Ama direk arabaya yazılsak nasıl cıkar ne ödenir bilmiyorum konusmayız lazım onu 🙄
Deletedmon_69 tineanigra bankalar çok fazla yerden gelir elde ediyor onların hesapları çekilen para üzerinden falan oluyor hizmet bedeliyle alakası yok
tineanigra Deletedmon_69 isminin hizmet bedeli vade farkı vs olmayı bişeyi değiştirmiyor bence 300 tl lik evi 301 tl ye veriyorsa bana o 1 tl faizdir. Vicdan rahatlatma sadece
Deletedmom_110 sarmaliklahana merhaba 200 peşin verilse mesela araba için yazılınırsaaaa basıl oluyor bakiye hemen çıkıyor mu?
Deletedmom_75 Nickibosver Eşin doğruyu yapıyor canım, asla bulaşmayın gerekirse Tofaşa bin sabret ama bulaşma
Aminelina Bakara Suresi, 278. ayet: Ey iman edenler, Allah’tan sakının ve eğer inanmışsanız, faizden artakalanı bırakın
tombikdonerkankasiiskender Benim de eşim bu düşüncede ve bende tabiki, hep şu şekilde düşünürüz Allah bize hesap gününde niye evin yoktu araban yoktu diye hesap sormayacak neden helaline haram karıştırıp faize bulaştın diye hesap soracak. Herkesin kendi özgür iradesi düşüncesi tabi saygı duyuyorum ama bazen bazı şeyler açık ve nettir alternatifi yoktur kredi ve faizin kesin olarak haram olması gibi
Zeynepefem Nickibosver biz çekmedik şimdiye kadar ama malesef dediğiniz gibi kredi çekmeden birikimle bişeyler alabilmek imkansız oldu artık. Mecburen çekiliyor yani
Zeynepefem Lawyer20 ne yalanı tam olarak anlamadım? Ama evet yalan da faiz de günah güzellemelere gerek yok.
Lawyer20 Zeynepefem esnaf tanıdığınız varsa ona kredi çektirin demişler e bu da yalan söylemek oluyor o kredi esnafa işi için veriliyor arkadaşları kullanıp araba alsın diye değil
sarmaliklahana Deletedmom_110 cekecegin limitin hesaplaması yapılıyor canım sistemden. Aylık ödecegın limite de baglı. Gidip hesaplatmanızz laızm. Katılım parası suan %12 yada 15 sanırım. 1 milyon cekeceksen 120 - 150 bini katılım parası sayıyorlar kalanın üzerinden taksit yapıyorlar. Gidip hesaplattırın alacak gibi yardımcı oluyorlar. Bizce hesaplattırdık cıktısını aldık eve gelip hesap yaptık 1 hafta sonra gidip sözleşme yaptık
sarmaliklahana Deletedmom_110 suan en iyi alım yeri. Birde güvenilir yani biz evde aldık sorun yasamadık. Birde sua özelliği var mesela 2 ay ödeme yapamadın arıyorsun ben 2 ay ödeme yapmıcam diye. Ödeme süren uzuyor sadece 2 ay ileri atıyor. Faİz falan koymuyorlar
Elif34nur Nickibosver bence haram paradan hayır gelmiyor biz 2 3 sene sırf kredi çekmeyelim diye bekledik olmadi biriktiremedik en son kredi çektik yeni temiz bi araba aldık ona ragmen sürekli her ay bize sorun çıkarıyor ben krediyle almamiza bagliyorum bidahada tövbe zaten asla kredi falan istemiyorum
Blackbird88 Nickibosver kredi çekmeyeceğiz faize bulaşmayacağız diye ne ev ne araba sahibi olursunuz. Sizin bileceğiniz iş zaten şimdi bankalar kredide vermiyor krediyle mal sahibi olma iş bitti şu anda. Benim 2020 de aldığım evin aylık kredi ödemesi 2 bin şu an ve 2024 te bitiyor. Almamak enayilik olurdu.
RuzgarGeceleri_ sarmaliklahana eve yazıldığında ne kadar peşinat verdin ve kac ay veya yıl sonra çıktı aylik ödeme ne şekildeydi? Burası eminevim mi?
MinikPandam_ Nickibosver kredi çekmek günah miymiş bir yaşıma daha girdim bu devirde kredi çekmeden ne alınabiliyor ki?