Nickibosver Bizde Eminevime girdik şubatta alıcaz kısmetse arabayı.
Gecen senelerde de ev almıştık aynı sekilde.
Eminevime katılım parası veriyorsun sadece yani onlara ödediğin hizmet parası gibi düşün. Faiz VS yok ne kadar para istersen onu ödüyorsun.
Biz 300 350 bine araba baktık bulamadık dogru düzgün yok malesef. O sebeple Eminevim de ki ev sözleşmemizi arabayı cevirdik çünkü ev için anlaştığımız paraya ev yok artık (1 milyon Du)
Araba için (600 bine düşürdük)