Nickibosver Bahanesi yok kesinlikle haram. Biz malesef bı kaç ay önce bir kaç eksiğimizi alabilmek adına ufak bir miktar çektik yoksa alamayacaktık. İnanır misiniz o hafta içinde başımıza gelmeyen kalmadı. İkimizin de telefonu ikiser gün arayla kırıldı , üstüme duşakabin patladı , eksiğimiz var diye aldığımız şeylerden de gram hayır görmedik ya hatalı geldi yada geldikten sonra bir şekilde başlarına bir şey geldi. Yani o parayı doğru düzgün kullanmak nasip olmadı diyeyim. Bir daha mı kredi çekmek ? Asla diyip büyük konuşmak istemiyorum zorunda kalmamak adına ama yok yani çekmeyi düşünmüyorum kesinlikle