liyosunannesi23 Tabiki temizliği hergun yapılıyo yani temizdi bizim odamız yemeklerde güzeldi hiç sorun yaşamadık o konuda ama mama yiyosa odada su ısıtıcı yok mutlaka yanınızda kahve makinası götürün su ısıtmak için kızımın uyku düzeni çok kötüydü normalde ama inanın hiç korktuğum gibi olmadı çok güzel geçti uyudu yemek konusunda hiç düsünmeyin rahat olun çünkü sabah kahvaltıda aklinza gelicek bir sürü şey var öğlen ve akşam da öyle yani o zamana yeme düzeni belli olur zaten kızım 15 aylık şuanda ondan biliyorum rahat olun tadını çıkarın biz 2.916 tl ye rezerve yaptırdık ilk erken rezervasyon açıldığında şuanda ne kadar bilmiyorum ama fiyatlar yakın zamanda daha çok artacakmış otelin bilginiz olsun :)