Rbia canım biz kızımla 9 aylıktı kıbrıs nuhun gemisi otele gittik bende çok tereddütlüydm kızım uçağı sevdi yanıma tabi onu oyalıvsk şeyler gıdlarını aldım ama gerek kalmadı sonra 2 saatlik araba yolcuğumuz vardı ondada uyudu otelde sadece biraz kalabalık olmadından dolayı sakinlik istedi onun dışında yüzme falan yaptrdık yoruldu uyudu tek sorun bebek arabası hiç işime yaramadı boşa taşıdık onu eğer otel dışında geziceksnz lazım olur otel içinde lazım değil.