Bende spinal oldum genel istedim özel hastane olnasına rağmen dr um yapmadı. Artık isteğe göre genel anestezi yapılmıyormuş diye duymuştum ama gerçek mi bilmiyorum. Ben çok korkuyordum sezaryenden acil sezaryene girdim zaten plansız bi şekilde dr a dedim ya beni bayılt ya ben bayılcam kabul etmedi inat yaptı iyisin iyisin harikasın deyip durdu bana neyse kesmeye başlıcakken ben tekrar ağlamaya başladım kesme hissediyorum diye bana sakinleştirici yaptılar😅 kafam nasıl güzel oldu ben uçtum yani güle güle sezaryen geçirdim çok komikti 🤣 sizde spinal olursanız bu taktiği kullanıp sakinleştici yaptırın🤣