Tugbali47 herkesin bünyesi farklı canım buna anestezi muayenesinde doktorla karar verin derim benim ilk doğumum sğinal oldum ama faciaydı benim bünyem uyuşmadı yani uyuştu ama acı çektim çok parçalanır gibi hissettim çoğu şeyi bayıldım acıdan aslında söyledim hissediyorum diye hatta bağırdım acıdan ama vicdansızlar umursamadı en son bayıldım panik yapıp hocalarını çağırıdıklarını anımsıyorum oysa bana inansalardı umursasalardı acı çekmeme izin vermez öyle bir durumda uyuturlardı yani tamamen bünye mesleesi ve benim ilk doğumum ilk ameliyatımdı ama vücudum etki görmedi