Genel anestezi mi daha iyi olur yoksa yarım olan mi ? Siz hangisinden memnun kalirsiniz yarım olanlar genelde daha memnun oldugunu soyluyor ama kesilirken hissettiklerini soyluyorlar bir korkmadim değil ilk doğumda tam bayilmistim hiç bişey hisssetmedim ama ayilirken çok zorlandım ve narkoz etkisi gecmiyor kendime gelmem uzun sürmüştü yarım olanlar daha aygin oluyor ama o kesilirken hissettiklerini korktugunu söylüyorlar